torsdag 8 juli 2010

Rosa och grått - snyggt och sött!

Jag bara älskar den här uppsättningen från Hööks, har tittat på den väldigt länge om man säger så! Schbaraket och huva .. ♥ Ville vääldigt gärna köpa schabraket till Blacky, men varför skulle jag lägga ut så mycket pengar på en ridskoleponny som jag endast tränade med?
Både jag och Johanna vill ha rosa på honom, klär honom väldigt snyggt tycker vi! Båda tycker också att de här är väldigt snyggt, vad tycker ni? (:


Huva Showmaster Fun - 119:-
Allroundschabrak Showmaster Fun - 179:-
Ledad Stigbygel Intec - 759:- (har redan)
Pannband med strasstenar, svängt - 199:-
Gummivävtygel Clarige House - 109:-

Jag tycker dock att de borde finnas i storlek cob också, väldigt skeptisk till att han ska kunna ha huvan nämligen .. Men Felicia säger att de är stora i storleken, så får se om vi vågar chansa eller ej. (; Förövrigt har jag tänkt att jag ska handla något av delarna när jag är hos Felicia, får se vad ekonomin tillåter!

Ha det bäst,
Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar