tisdag 6 juli 2010

Barbacka! :D

Jag red somsagt barbacka idag, i början höll jag på att skumpa av men sedan blev vi både mer avslappnade och då gick det mycket bättre. (: Travade fram och sedan travade vi runt på en 8volt tills vi tog skrittpaus. Sedan galopperade vi, fyfan vad mysigt det var .. ♥ Vi galopperade på volt, kontrollerat och fint. (y) Man kommer åt de små djuren så bra barbacka alltså och det är så grymt härlig! För typ ett-två år sedan skulle jag aldrig satt mig barbacka på en häst jag känt i tre veckor, jag blir tuffare och tuffare med åren! ;D Barbacka blir det absolut snart igen .. :p
Pappa filmade nästan hela (förutom när kameran fick nog på slutet) så då tog han några bilder istället. (: Ska klippa ihop en film imorgon tror jag, så håll ögonen öppna! ;D

Provade nya tränset idag! :D Ser mongo ut att allt står åt alla håll,
men lädret är inte riktigt mjukt ännu. (;

----------------------

Ha det bäst,
Jennie ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar