onsdag 28 juli 2010

Miro ♥

Tur jag har världens finaste ponny och jag hoppas för hela mitt liv att han få skor på fötterna imorgon! Skulle vara tråkigt om Johanna inte kan hoppa honom bara för han inte har det ..

Gick bra att rida, väldigt mjuk och följsam. Skrittade mycket, trava fram, galopp, trava av. (a) Red inte så länge, kanske 40 min med fram och avskrittning? Men han är så härlig, han bara går av sig själv så jag behöver bara sitta där med en stadig hand och han är på plats. (y) Jag börjar tom kunna sitta ner i hans trav! :D:D Nu blir det dressyrsadel näst, vi ska prova en som klubben har, en Globus, och ligger den bra köper vi nog en lika dan. (: Nu är den största frågan LB:1 eller LC:1, ska rida igenom programmen några pass framöver och se vad som känns bäst. ^^, Enligt mig är det inte så stor skillnad, bara att jag gillar LB:1 bättre. Vi taggar 11 september i vilket fall! ;D

Vem är snyggast i rött då? Måste skaffa ett rött schabark. (a)
(Notera att han är bondponny! :D)

Ha det bäst,
Jennie ♥

1 kommentar: