tisdag 27 juli 2010

Hejhej, eller nått!

Som sagt red Johanna Miro, kollade bara när de red fram ungefär och sen gick jag med Klara till Näs och hämtade hem Helios medan hon tog hem Svartis. (: När vi kom tillbaka var de redan färdiga, men det hade gått bra sa Johanna i alla fall. (:

Kollade när Klara red Svartis sen, bus barbacka! Efteråt upp till Näs med hästarna igen och sen gick vi hem till mig och åt mat. (y) Försökte göra en design till vårat stall på stallet.se (vi heter Eclipse, erkänn att vi är coola! :D, nej jag är inget Twilight-fan, har läst halva försa boken ..) och det gick väl som det gick, den är inte färdig ännu .. Tillbaka till stallet och mamma och pappa var där, de hade Pratat med Pernilla och vi ska prova en av ridskolans dressyrsadlar, ligger den bra köper vi trodligtvis en lika dan. ;D(y) Nu ska jag hitta på något bättre, tror jag ..

Ha det bäst,
Jennie ♥
Ps. Jag ska fixa nya bilder .. Någongång! Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar