torsdag 22 juli 2010

Regn .. ;/

Idag när vi skulle till Näs funderade jag på om jag skulle ta min gamla hjälm eftersom det såg ut att finnas risk för regn, men jag tig en den nya i alla fall av någon anledning. Och vad händer när vi kommer fram till treans hage? Jo, regn såklart! Vi fick tag på hästarna och jag hade en ''hur man tar sig upp själv på hästen barbacka''-kurs, dock fick jag kasta upp Moa och Alex skulle promt upp själv och efter kanske 20 försök gick det när jag höll i Grey. Tur jag är smidog och har en liten ponny. (y)

Väntade på att regnet skulle avta, men nej. Jag och Klara red i ridhuset, undra när Zanzibar var där inne sist? Gick hyfsat bra att rida, han var spänd och framför allt nere vid läktaren. Och idag galopperade vi också! :D Det tyckte både jag och Zanzibar var superskoj!

I em har vi insläpp och ikväll fodring, Johanna ska rida Miro där emellan någongång. Och för att inte glömma, ska vi väl glo på traktorparaden också!

Ha det bäst,
Jennie ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar