tisdag 13 juli 2010

Jag har tråkigt och hissar och dissar lite granna. (;




*Foxfire pälsglans, -Miros svans skulle vara en rastafläta utan det!
*Att det inte alls är lång tid kvar tills jag ska till Felicia! :D♥
*Att Zanzibar kommer snart hem från betet = jag kan pussa och klappa honom när jag vill. ♥
*Att det är träning för Pernilla nästa vecka. (:
*Att Moa snart kommer hem igen! ♥ Fototajm igen!
*Att Hööks-katalogen kom idag!




*Att sommarlovet närmar sig mer och mer sitt slut ..
*Att Hööks Showmaster fun bara finns i ponnystorlek, -cob hade väl kunnat funnits i alla fall?
*Att jag nästan glömt bort mitt CS4, sitter jämt i Elements 7,0 nu för tiden! ;o
*Syntet sadlar! -fula, obekväma, anledningarna är många! (a)

Hiss-listan blev längre! (a)

Ha det bäst,
Jennie ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar