tisdag 20 juli 2010

Stjärnan .. ♥

Har ridit lille Zanzibar ponnyn idag på fm, han är så sjukt liten nu när jag ridit runt på Miro! Han har ingen hals eller bog och det finns ingen mage där heller (även om den är väldigt rund, tvilligar snart vet ni) .. Men det gick bra i alla fall! :D Väldigt segt i skritten, men traven var bra tycker jag. Han var mjuk och fin, i traven red jag mycket 8volter. Lilla ponnyn tyckte det var en väldigt ful gräsklippare som klippte gräset också. (; Imorgon ska jag rida honom igen! :D:D

Annars har jag bara dragit Zanzibar fram och tillbaka från Näs och fyllt badkar. Ikväll ska jag upp till min egen lilla ponny, Miro såklart! :D♥ Det ska mockas och borstas, sen tror jag vi tar en barbacka tur idag igen. (: Tänkte att jag skulle rida på gräsmattan bervid paddocken, men blir dock bara skritt i så fall. Känns inte som någon jättebra idé att trava och galoppera på gräs utan skor eller brodd .. Aja, mer kommer väl sen! :D

Ha det bäst,
Jennie ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar