onsdag 7 juli 2010

Idag på fm kom Lucas in och frågade om vi ville hänga med ner till sjön och åka båt och blablabla, och självklart vill man det! ;D Jag och Johanna gick upp till stallet en sväng innan, Johanna mockade och jag var ner en sväng till Miro. (: Con Rise är typ Miros största förebild, han följer honom var han än går. Och han har börjat att nicka sådär som Con Rise gör! ;o Haha, ser sött ut när de kommer båda två och nickar i alla fall. xD
Sen gick vi hem och böt om och åkte sedan ner till båtbryggan med Stina, Peter, Johannes och Lucas. Jag doppade mig på en gång och det var ganska skönt. Åkte med i båten först och sen blev det en tur i ringen! Höll på att flyga ur en gång, men jag satt kvar. (; Waterglider är mycket roligare, för då flyger man av hela tiden. xD Sen lite bad och sol. Åkte vattenskidor senare, gick bra och kom upp på första försöket. (y) Och att bada med flygväst och foppisar är askul har jag kommit på! :D Man blir som barn på nytt. (; Lunch skulle vi åka ut på ön och äta, men var fullt där så vi åkte till andra sidan sjön (vad det nu heter) och åt där. Sen tillbaka till båtbryggorna och bad och ännumera sol. ^^, Hade med mig kameran ner med tele och allt för jag skulle fota, men batterit var visst tomt. (a)
På kvällen red Johanna barbacka i lilla paddocken, hon åkte i backen tre gånger men annars gick det bra. (:
Ha det bäst,
Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar